You are not logged in.

Search results

Search results 1-18 of 18.

Tuesday, April 28th 2015, 11:48am

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

@ lososerg it was during only one tallar, the tallar just after working fine

Sunday, April 26th 2015, 6:29pm

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

game tell me action failed try again later when i want attack in tallar

Sunday, April 19th 2015, 12:59pm

Author: Méphistophélès

How to use complaint function in chat and when?

how to use it : by a right click on the time part of the message when to use it : when insults, flood, external link, other language than english on main and trade chat, all violation of the chat rules

Sunday, April 12th 2015, 10:35pm

Author: Méphistophélès

I have problem with the executor business

only because they don't want noob like you they don't accept you like executioner

Saturday, February 21st 2015, 10:46am

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

no bug, error from me

Saturday, February 21st 2015, 9:47am

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

quest for red bow from the 5 fragments is not available

Sunday, January 4th 2015, 12:15am

Author: Méphistophélès

Wedding Application Form - Magmars

Quoted from "-cendre" we're glad to announce you our wedding with Méphistophélès the 10th of january at 21h30. Aixlinn will be our consecrator and you are all welcome to come and drink with us ! http://warofdragons.com/user_info.php?nick=-cendre http://warofdragons.com/user_info.php?nick=Méphistophélès wedding confirmed

Wednesday, December 31st 2014, 5:42am

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

bug re start this morning unable to left the fight unable to login

Tuesday, December 30th 2014, 5:16pm

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

unable to login fight unable to left fight

Sunday, December 28th 2014, 1:18pm

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

DB Error [align=-webkit-center]Error performing attack![/align] [align=-webkit-center] [/align]

Thursday, December 25th 2014, 9:20pm

Author: Méphistophélès

Game Update Bug Report Thread

Eylte cube and magical wand disapears from bagpack

Sunday, November 23rd 2014, 7:14pm

Author: Toi

Always in my memories and my heart

Très triste d'apprendre ça. Puisses-tu maintenant reposer en paix. Mes condoléances pour ta famille.

Monday, August 11th 2014, 7:17am

Author: Toi

French

lol oui

Sunday, August 10th 2014, 11:20pm

Author: Toi

French

C'est juste qu'ils sont un peu plus sensible, faut faire en sorte de pas les perturber

Friday, May 9th 2014, 1:42pm

Author: Toi

French

Pour ma part ça correspondait pour l'arme le prix facial, pour l'arc je ne sais pas, qu'il y est le même procédé que l'arme ne m'étonne pas. Mais ce n'est pas moi qui ait décidé du montant à payer au final. Bon jeu

Thursday, May 8th 2014, 9:56pm

Author: Toi

French

Quoted from "Báldr Fjördson" You always have to pay a fee when trying to make a red item via Ostap :/ Trad : Tu dois toujours payer quand tu essait de faire un item rouge chez ostap. Je confirme, valable pour les fragments d'armes aussi. Au final, l'addition du prix des fragments plus la participation supplémentaire revient au prix facial de l'item concerné.

Thursday, April 24th 2014, 8:54am

Author: Toi

French

De toute façon, il suffit de voir les fusions du serveur es/it/fr et celui du serveur turc à venir pour comprendre que la pétition qui a eu lieu sur le forum fr n'a eu en réalité aucune incidence sur les événements passés ou à venir. Il est illusoire de croire qu'ils auraient fusionné tous les serveurs sauf les 200 ou 300 français qu'ils auraient décidé de laisser jouer dans leur coin. Tout au plus on peut envisager que ceci à accéléré cet événement de deux ou trois mois, mais il serait de toute...

Tuesday, April 8th 2014, 7:14pm

Author: Toi

French

fixed = problème résolu Pour le changement de pseudo, il ne faut plus passer par MP http://warofdragons.com/forum/index.php?…9138#post179138 Vous postez sur ce post , le lien de votre parcho pour changer pseudos qui se trouve dans votre sac, et ensuite vous proposez 3 pseudos (si possible pas déjà pris) dans votre ordre de préférence, puis vous patientez qu'il fasse le changement. Pour ce qui est des GB, faut croire qu'il est temps que les suceurs de vaillance payent de leur poche aussi.