You are not logged in.

Search results

Search results 1-5 of 5.

Monday, June 29th 2020, 4:54pm

Author: mr angelus

[NUMBERS] Big Fat Monthly Lottery - July Draw

04-25-02-41 17-05-23-49 08-07-32-26 11-02-19-35

Sunday, April 14th 2019, 1:37pm

Author: mr angelus

beug of fight

http://warofdragons.com/fight_info.php?f…=14906144550112

Monday, April 1st 2019, 8:50am

Author: mr angelus

plateau of silence pvp the week

hello to all I allow myself to post my point of view, being a player very present on wod, I find that the gap is widening between the magmars and humans, all this was dut on the level of the characters, already we could see a big difference between level 10 to 11, we went from simple warrior level to that of mage who was a problem in pvp, but hey we managed to hold 5 to 10 minutes in front of a mage when we were niv 10. For the current concern and the other players can give me their opinion, it ...

Friday, March 20th 2015, 10:07pm

Author: mr angelus

French

salut a tous j'ai bien pris note des différentes règles , perso c'est une vrai torture pour moi qui ne voit que des difficulté en plus pour faire des echanges ou des prix cohérant , perso le plus simple a faire je pense serais de faire les prix en fonction des objets , armures, ou autre ( indiqué le commerce + la taxe) bien entendu tout ce systéme est à revoir de prés , car selon moi vous n'allez faire que compliqué le jeu, car ne l'oublions pas ce n'ai qu'un jeu , pas d'argent ou de profit, mai...

Thursday, April 3rd 2014, 3:35pm

Author: mr angelus

French

bonjour à tous , vraiment sympa ce fofo pour les francais qui débarque sur le server anglais , bien voilà je voulais soumettre une chose qui me semble très importantes pour les 4 pays qui sont rassemblés ici. Serais t-il possible d'inclure sur le client un petit logiciel de traduction pour nos 4 languages , sa aiderais grandemant le jeu à être plus populaire , sa attirerais du monde et je pense que comme moi beaucoup ne sont pas bylingue , je veux simplement simplifier le jeu de chacun.Autre dem...