You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Legend: Legacy of the Dragons Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Friday, February 3rd 2023, 4:46pm

[EVENT] In The Footsteps Of An Ancient Relic

Sınırlama: Etkinlik Seviye 3'e ulaşmış oyuncular tarafından erişilebilir.

Etkinliğe katılmak için Spectral Expanse'de Sheara'dan "In the footsteps of an ancient relic" görevini almanız gerekiyor. Sizden önce hint'leri bulmanızı sonra fragment ve relic'i bulmanızı isteyecek.

"Current goal: Using the hints found in superbeing lairs, obtain all the relic pieces, put them together, and return to Sheara.

- Hints found: 0 of 5
- Chests obtained: 0 of 5
- Relic Fragments obtained: 0 of 5
- Relics assembled: 0 of 1
Once you have the hints in hand, you can also go to the thief for help.
Reward: Sheara's Reward Casket 1 pcs"

• Hints

Hints'ler, superbeing keserek elde edilebilir. İstediğiniz seviye boss öldürebilirsiniz ve her bir boss'dan bir hint düşmekte. Abode of Eternal Ice'daki yaratıklardan hint düşmez.

• Chests

Elde ettiğiniz hint'ler Backpack > Quests bölümünde bulunabilir. Üzerine gidip "use"a tıklayarak chest'in saklı olduğu bölgeyi öğrenebilirsiniz. Bölgeye gidip chest'i bulmak için 2 saatiniz var.

"16:27 After studying the map, you have determined that the treasure is buried in the Village Angriyar location."

Bölgeye ulaşınca hunt ekranında sol alt köşede büyüteç ikonu göreceksiniz. Onu sürükleyip ekrana bırakarak chest'i arayacaksınız. Ekranda ipuçları belirecek, "Far" kutu çok uzakta, "near" yakınlarda, "next to" ise çok yakınında demek. Kutuyu bulduktan sonra, "use" diyip çıkan puzzle'ı çözmeniz gerekmekte. 5 hintin hepsini bu şekilde kullanarak 5 adet fragment elde edeceksiniz.

Alternatif olarak, 5 hinti de bulduktan sonra hırsıza gidebilirsiniz.
  • Fragment

Puzzle'ı çözdüğünüz zaman 1 adet fragment elde edeceksiniz. 5 kutuyu da açtıktan sonra 5 parçanız olacak. 5 parça olduktan sonra "use" diyerek relic elde edeceksiniz.

• Relic

Relic'i elde ettikten sonra Sheara'ya geri dönüyoruz.

Keep calm, I'm a MENTOR :)